جدول جدید زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی اکباتان

شرکت توزیع نیروی برق تهران، جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی شهریور مناطق مختلف پایتخت را منتشر کرد.

 

به گزارش «سایت خبری تحلیلی 4اکباتان» شرکت توزیع برق تهران بزرگ طی اعلامیه‌ای از شهروندان تهرانی خواست با توجه به افزایش کم‌سابقه مصرف برق در کشور، طی روزهای آتی با حداکثر صرفه‌جویی ممکن [و عدم استفاده‌ی همزمان از وسایل برقی پرمصرف]، همچون گذشته این شرکت را در تداوم ارائه خدمات یاری کنند.

تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی این شرکت به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم جز با همکاری همه جانبه‌ی مشترکان، امکان پذیر نیست، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر، طبق جدول منتشر شده اقدام به اعمال خاموشی و قطعی برق خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تاکید کرده که در صورت همکاری مشترکین برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تأمین انرژی موردنیاز شبکه، قطعی برق اعمال نخواهد شد.

برشی از جدول آدرس‌ها و منطقه‌های برق که مربوط به شهرک اکباتان، کوی بیمه و شهرک آپادانا است، جهت سهولت دسترسی کاربران محترم منتشر می‌شود.

 

جهت دانلود فایل pdf جدول قطعی برق کلیک کنید.

علت قرار گرفتن برخی از آدرس‌ها در چند گروه مختلف، وجود بیش از یک منبع تامین برق در نشانی مذکور است.

 

جهت سهولت جستجوی نقشه قطعی برق می‌توانید از «نقشه آنلاین قطعی احتمالی برق» که به همین منظور تهیه شده استفاده کنید. کافیست منطقه‌ی مورد نظرتان را در نقشه بیابید و نشانگر موس را روی آن منطقه نگه دارید، تا ساعات قطعی برق را مشاهده نمایید.

لازم بذکر است اطلاعات این نقشه به صورت آنلاین از «شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ» فراخوانی می‌شود.

«نقشه آنلاین قطعی احتمالی برق»

 

منتشر شده در دوشنبه 1 شهريور 1400       کد خبر : 10182
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح