معرفی امکانات جدید نسخه وب «شاد»

حسین صادقی در این‌باره اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات نسخه وب شبکه شاد و سهولت دسترسی و بهره‌برداری کاربران از این امکانات، به تازگی خدمات جدیدی به نسخه وب شبکه شاد اضافه شده است.

 

نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد | دانلود نسخه جدید نرم‌افزار شاد 1400

به گزارش سایت خبری تحلیلی 4 اکباتان حسین صادقی سخنگوی اپلیکیشن شاد تصریح کرد: قابلیت نخست، افزودن «رمزینه‌خوان» (QR CODE) است که جهت بهره‌برداری از محتوای کتب درسی، به امکانات گروه‌های کلاسی افزوده شده است. از آنجا که این محتوا بر روی سایت «رشد» قرار گرفته، ترافیک مصرفی آن رایگان نخواهد بود.

سخنگوی اپلیکیشن شاد همچنین با اشاره به ایجاد امکان «گفت‌وگوی صوتی و تصویری» برای دانش آموزان و معلمان در نسخه وب گفت: امکان استفاده از ارتباط زنده تصویری(Live) نیز برای کاربران نسخه وب فراهم شده است و از این پس دانش آموزان می‌توانند با معلم خود در محیط شاد ارتباط تصویری زنده برقرار کنند. البته در نسخه فعلی، امکان شروع لایو برای دانش آموز فراهم است ولی این امکان به جهت محدودیت هایی که برای Browser ها در نسخه وب وجود دارد، هنوز برای معلمان فراهم نشده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش آموزان کلاس‌بندی شده در شبکه شاد ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است گفت: روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰  ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰  گفت‌وگوی صوتی در کلاس‌ها برقرار شده است.

 

منتشر شده در پنجشنبه 6 آبان 1400       کد خبر : 10213
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح