افزایش ساعات طرح ترافیک از دهم آبان؛ ۷:۳۰ تا ۱۷:۰۰

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آخرین جزئیات افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک را تشریح کرد.
 
افزایش ساعات طرح ترافیک از دهم آبان
 
به گزارش 4 اکباتان، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران با حضور اعضا برگزار شد.
شفیعی ادامه داد: اولین موضوعی که در دستور کار قرار داشت، تغییر ساعات در خصوص محدودیت طرح ترافیک بود. با توجه به اینکه در روزهای اول نیمه دوم سال معمولا با افزایش ترافیک مواجه هستیم و امسال نیز در مقایسه با شرایط پیش از کرونا نمودارها حدود 18٪ افزایش طول صف‌ها و معابر درگیر با سرعت کم را نشان می‌دادند، توجه به این موضوع اهمیت داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد یکی از عوامل موثر بر این شرایط سنگین ترافیک، بی‌اثر شدن محدودیت‌های تردد اعمال شده در طرح ترافیک بود؛ زیرا اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ به ۸:۳۰ و بعد از ظهر از ۱۸:۰۰ به ۱۶:۰۰ تغییر کرده بود.
شفیعی ادامه داد: جمع‌بندی این شد که این ساعات تغییر کند. در گام اول از تاریخ ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصر گاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر خواهد کرد.
او اضافه کرد: در گام بعدی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، از همان روز بازگشایی مراکز آموزشی محدودیت از ۷:۳۰ به ۶:۳۰ صبح و از ۱۷:۰۰ به ۱۸:۰۰ عصر تغییر خواهد کرد.
 
منتشر شده در پنجشنبه 6 آبان 1400       کد خبر : 10215
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح