اخراج علی دایی از تیم ملی دستور چه کسی بود؟

به گزارش سایت خبری 4 اکباتان محمد آخوندی که در آن زمان سخنگوی سازمان تربیت بدنی بود به صورت رسمی درباره اخراج علی دایی افشاگری کرد و آن را تصمیم نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور (محمود احمدی نژاد) خواند.

وی در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» گفت: این تصمیم در نهاد ریاست جمهوری گرفته و اعلام شد. با من تماس گرفتند که خبر را اعلام کنم، اما گفتم مسئولیتش با افراد دیگر و فدراسیون فوتبال است.

وی افزود: ما از اعلام خبر برکناری دایی در سازمان تربیت بدنی امتناع کردیم.

سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی، در ادامه درباره اینکه آیا شخص رئیس جمهور این تصمیم را گرفته بود؟ گفت: چیزی که من به صورت غیررسمی می‌دانم بله ایشان این تصمیم را گرفت، ولی به صورت رسمی نهاد ریاست جمهوری تصمیم گیری کرد! به علت فشار افکار عمومی، اطرافیان مجموعه را به این نتیجه رساندند که علی دایی نباشد.

آخوندی همچنین درباره اینکه گفته می‌شد برکناری علی دایی به خاطر این بود که وی اجازه نداد محمود احمدی نژاد بین دو نیمه بازی ایران و عربستان وارد رختکن شود، اظهار کرد: اطلاعی در این خصوص ندارم.

سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: آن تغییر (برکناری دایی) اشتباه بود. اگر دایی در تیم ملی می‌ماند به جام جهانی می‌رفتیم.

منتشر شده در شنبه 20 آذر 1400       کد خبر : 10247
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح