چیلر بلوک A1 راه‌اندازی شد

چیلر بلوک A1 پس از ۲ سال زمین‌گیری، در مدار افتاد و به بهره‌برداری رسید. ساکنین بلوک A1 پس از تحمل ۲ سال گرما، تابستان امسال از سرمایش چیلر جدید و تازه‌نفس‌شان بهره‌مند خواهند شد.
 
چیلر بلوک A1 بارگیری
 
به گزارش «سایت خبری 4 اکباتان» الکتروموتور چیلر بلوک A1 در تیرماه ۱۳۹۹ از کار ایستاد و تلاش‌های هیئت مدیره‌ی وقت در راستای خرید قطعات معیوب از بلوک‌های همسایه نیز موفقیت آمیز نبود. (اینجا را بخوانید.)
 
هیئت مدیره‌ی جدید که در آذر ماه سال ۹۹ کار خود را آغاز کرد، در اسفندماه همان سال اقدام به عقد قرارداد خرید یک‌ دستگاه چیلر «دانهام بوش» به ظرفیت برودتی ۶۵۰ تن با شرکت تهویه تهران کردند، اما با توجه به تعطیلی مشاغل در کشور مالزی (محل کارخانه دانهام بوش) به علت ویروس کرونا، چیلر جدید به تابستان سال ۱۴۰۰ نرسید و ساکنین بلوک A1 تابستان دوم را هم در گرمای تابستان از سرمایش بی‌بهره بودند.
نصب چیلر بلوک A1
 
پس از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، با پیگیری‌های کادر اجرایی و همت ساکنین بلوک، چیلر سانتریفیوژ دانهام بوش به تازگی تحویل بلوک A1 گردیده و مراحل نصب آن در موتورخانه بلوک، توسط پرسنل فنی شرکت تهویه تهران در حال انجام است تا ساکنین بلوک A1 بعد از ۲ فصل دارای سیستم سرمایش مناسب باشند.
 
منتشر شده در يكشنبه 28 آذر 1400       کد خبر : 10261
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح