واریز مرحله سوم سود سهام عدالت به زودی آغاز می‌شود

به گزارش ۴اکباتان، محمود حسنلو با بیان اینکه تاکنون دو مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده است، افزود: در مرحله اول و دوم به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.
 
وی با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند، اظهار داشت: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود.
 
حسنلو درباره سهامداران عدالتی که هنوز شماره شبا معتبر بانکی خود را اصلاح نکرده‌اند، گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند تا در روند پرداختی‌های آتی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار گیرند.
 
معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات با بیان اینکه سهامداران عدالت نگران سود سال‌های گذشته خود نباشند، تصریح کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی امسال در چندین نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داده است اما امیدواریم این گونه سهامداران هر چه سریع‌تر مشکل شماره شبا معتبر بانکی خود را حل کنند تا این شرکت بتواند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ آنها را تا اواسط تیرماه امسال پرداخت کند.
 
گفتنی است، سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه‌ای یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه راه‌اندازی شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبگاه www.sejam.ir به‌صورت حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام خود را در این سامانه انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.
 
انتهای پیام/
منتشر شده در دوشنبه 16 خرداد 1401       کد خبر : 10539
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح