بازی دوستانه تیم ملی با مجارستان هم لغو شد

به گزارش ۴اکباتان، جمعه هفته گذشته سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که با مسئولان ورزشی مجارستان صحبت کرده تا تیم ملی فوتبال بازی دوستانه ای با مجارستان داشته باشد. این صحبت رئیس کمیته ملی المپیک در حالی مطرح شد که تاریخ روزهای فیفا از قبل اعلام شده و خارج از این زمان که در شهریور است تیم ها نمی توانند مقابل هم قرار گیرند.
 
منهای اینکه مشخص نیست صالحی امیری با هماهنگی کدام مسئول فدراسیون این رایزنی را انجام داده تمام تیم های اروپایی در فیفا دی دوم درگیر مسابقات لیگ ملت های اروپا هستند و نمی توانند بازی دوستانه داشته باشند. تنها تیم های اروپایی که در شهریور می توانند حریف تدارکاتی باشند سن مارینو، مالت و ایسلند هستند.  فدراسیون فوتبال هم برای تاریخ های مشخص شده فیفا در شهریور باید با کشورهایی در منطقه آفریقا و آمریکای جنوبی برنامه ریزی کند.
 
در قاره آفریقا هم در آن تاریخ فقط مراکش می تواند بازی کند و سایر تیم ها برنامه شان مشخص است. حتی صحبت هایی در مورد بازی دوستانه با صربستان مطرح شد که مشخص شد تیم ملی این کشور هم در شهریور برنامه اش پر است و نمی تواند حریف تیم ملی ایران شود. با این حساب صحبتی که رئیس کمیته ملی المپیک انجام داده عملا نمی تواند اجرایی شود.
 
انتهای پیام/
 
منتشر شده در دوشنبه 30 خرداد 1401       کد خبر : 10553
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح