یک سریال ۳۰ قسمتی جدید در شبکه سه پخش می‌شود

سریال تلویزیونی «نیکان» با بازی پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی و رضا داودنژاد پس از پایان سریال «آتش و باد» پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می کند.به گزارش 4اکباتان، سریال تلویزیونی «نیکان» ملودرامی اجتماعی در ۳۰ قسمت به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی، محصول جدید مرکز سیمافیلم است که به زودی از تلویزیون و شبکه سه سیما روی آنتن می رود. 
 
شبکه سه سیما با انتشار اولین تیزر این سریال خبر  پخش این سریال در خرداد ماه را می دهد.
 
مجیدی پیش از تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «لاک قرمز» و «جاندار»  را برعهده داشته است.
 
پیش از این اعلام شده بود که این سریال ادامه‌ای است بر فیلم «لاک قرمز» که این‌گونه نیست و به گفته ی تهیه کننده شاید شباهت‌هایی در داستان داشته باشد اما یک قصه کاملاً مجزاست.
 
در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «نیکان» آمده است: یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه ...
 
پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، بهنام تشکر مریم سعادت اصغر نقی‌زاده، با معرفی مه‌لقا می‌نوش‌زاد همراه با رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلو، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریامج، مهری آل‌آقا، سعید بحرالعلومی، صادق سراهنگ، بازیگران کودک: رونیکا بهرام‌زاده و محمدعلی اکبرشاهی، بازیگران سریال تلویزیونی «نیکان» هستند.
 
انتهای پیام/
 

منتشر شده در شنبه 23 ارديبهشت 1402       کد خبر : 10850
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح