اطلاعیه جدید سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان

به گزارش4اکباتان، سازمان تأمین اجتماعی اطلاعیه‌ای جدید صادر کرد که بر اساس آن، بیمه‌شدگان باید برای استفاده از خدمات این سازمان، به سایت es.tamin.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام، تکمیل یا به‌روزرسانی اطلاعات فردی خود به‌ویژه شماره تلفن همراه اقدام کنند. سازمان تأکید کرده است که پیامک‌های اطلاع‌رسانی فقط به شماره تلفنی که به نام شخص بیمه‌شده ثبت شده باشد ارسال خواهد شد.
 
همچنین اعلام شده است اگر بیمه‌شدگان پس از دریافت پیامک ارسالی از سوی کارفرما، مغایرتی در محتوای آن مشاهده کنند، می‌توانند اعتراض خود را از طریق شعب یا سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت کنند. این امکان با هدف حفظ حقوق بیمه‌شدگان در دسترس قرار گرفته است.
 
سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرده که اجرای این طرح در راستای ارتقای کیفیت خدمات و حفظ منافع بیمه‌شدگان انجام می‌شود. زیرا استفاده از مزایایی مانند مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، غرامت ایام بیماری و فوت، به اطلاعاتی نظیر حقوق و مزایای ثبت‌شده، روزهای بیمه‌پردازی و عنوان شغلی بستگی دارد.
 
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: عدم ثبت شماره تلفن همراه به نام بیمه‌شده در سامانه، ممکن است شما را از دریافت پیامک‌های حیاتی بیمه‌ای و بهره‌مندی از خدمات بازنشستگی و درمانی محروم کند. برای جلوگیری از این مشکل، اطلاعات خود را در سامانه es.tamin.ir به‌روزرسانی کنید.
 
از بیمه‌شدگان خواسته شده است برای دریافت خدمات به‌موقع و صحیح، هرچه سریع‌تر روی سامانه غیرحضوری es.tamin.ir یا اپلیکیشن «تأمین من» ثبت‌نام کنند و اطلاعات خود را به‌روزرسانی نمایند.
 
انتهای پیام/
منتشر شده در سه شنبه 6 خرداد 1404       کد خبر : 11098
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح