مگامال، اولویت اول رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی

مگامال، اولویت اول رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی

رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در کمتر از 24 ساعت پس از انتخابش پاسخگوی سوالات ما بود تا نشان دهد که که مشی ارتباط سازنده هیئت مدیره مرکزی با رسانه ها همچنان تداوم خواهد داشت.  

علی ارادتی در این گفت و گوی کوتاه با سعه صدر به سوالاتی پاسخ داد که شاید بیش از سایر موارد به پاسخگویی در خصوص آنها نیاز بود و به همین جهت با وجود مشغله کاری این مهم را به انجام رساند.

رئیس جدید هیئت مدیره مرکزی که در حال حاضر در بلوک 2 نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند در خصوص تغییرات صورت گرفته در هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان گفت: باید بگویم که آقای حسیبی سرور و عزیز ما هستند و بدون شک یکی از اساسی ترین ارکان اکباتان به شمار می روند و ما اصلا در جایگاهی نیستیم که بخواهیم چیزی را برای ایشان مشخص کنیم. ما باید برای پیشرفت بهتر کارها از تجربیات فردی همچون مجید حسیبی استفاده کنیم و قطعا این مسئله رخ خواهد داد. همچنین در نظر داریم به منظور قدر شناسی از تمام تلاشهایی که ایشان طی سالیان متمادی برای مجموعه شهرک اکباتان به انجام رسانده، مراسمی ویژه را برگزار و تجلیل درخوری را از وی به عمل آوریم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به اولویت های کاری خود گفت: اولویت های کاری ما در کل رسیدگی به همان مشکلات تکراری مردم اکباتان است. اما اگر بخواهیم دقیق تر پاسخ این سوال را بگویم باید به تعیین تکلیف زمین ضلع شمالی مگامال اشاره کنم چون هنوز به صورت دقیق نمی دانیم برنامه مگامال برای این قسمت از فاز 2 چیست؟ یا اینکه مسائل فیما بین مگامال و شهرداری به چه کجا رسیده است؟

رئیس هیئت مدیره مرکزی در توضیح بیشتر این مورد خاطر نشان کرد: مدتها است که می شنویم طرح توسعه مگامال متوقف و به نوعی جلوی کار گرفته شده است اما در واقع شاهد این هستیم که این زمین ها بلاتکلیف رها شده است، در صورتی که در طرح اولیه شهرک اکباتان این زمین ها فضای سبز بوده پس حالا نیز باید احداث فضای سبز در اولویت کاری مگامال قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره بلوک 2 در ادامه به ترافیک موجود در بلوار اصلی فاز 2 و همینطور میدان میوه و تره بار این محدوده اشاره کرد و گفت: میدان میوه و تره بار فاز 2 فضای پارکینگ مناسبی ندارد و همین مسئله باعث بوجود آمدن ترافیک آزار دهنده در کل بلوار اصلی فاز 2 شده است. وی همچنین در پاسخ به این سوال که شرایط زمین گودی که پس از میدان میوه و تره بار به عنوان پارکینگ این مجموعه در نظر گرفته شده را چگونه ارزیابی می کند هم اذعان کرد: زمینی که هم اکنون به عنوان پارکینگ در نظر گرفته اند یک راه حل مقطعی برای حل مشکل پارکینگ و البته در مسافتی بالاتر از میدان میوه و تره بار است و برای مردم پارک وسیله نقلیه در آنجا و پیاده روی برای رسیدن به تره بار مقداری سخت است. پارکینگ باید در دسترس باشد و این یعنی ورودی آن باید در پشت دکه مطبوعاتی جنب تره بار تعبیه شود. از طرفی دیگر پارکینگ باید رمپ عابر داشته باشد که متأسفانه این موارد در عین سادگی به انجام نرسیده است.

اراداتی در خصوص پیشنهاد خود در مورد معضل ترافیک فاز 2 هم گفت: باید میدان میوه و تره بار به زمین پشت مگامال منتقل و بخشی از پارکینگ های زیر زمینی ساخته شده را هم برای سرویس دهی به مراجعه کنندگان اختصاص داد. در این صورت می توان کلا ورودی میدان میوه و تره بار را از اتوبان ستاری تعریف کرد که در این صورت ترافیک فاز 2 به شکل کاملا محسوسی کاهش خواهد یافت.

رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان در پایان رسانه ها را به عنوان یکی از بازوی اجرایی این مجموعه قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا همچون گذشته جریان اطلاع رسانی تداوم پیدا کند.   

منتشر شده در چهارشنبه 17 آذر 1395       کد خبر : 5555
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح