انتقاد تند بازیگر معروف سینما و تلویزیون از وضعیت دریاچه ارومیه

به گزارش 4اکباتان امیر آقایی (بازیگر سینما و تلویزیون) به انتقاد از وضعیت دریاچه‌ ارومیه پرداخت و نوشت:
 
یکبار سر قول‌تان بایستید!
 
 او بشدت از بی‌توجهی و اقدامات پوپولیستی برخی مسئولین نسبت به وضعیت این دریاچه انتقاد کرد و از دولتی‌ها خواست برای یکبار هم که شده سر قول‌شان در خصوص احیای این دریاچه بایستند!در متن امیر آقایی آمده است:
 
این شوره زار نمک، دریاچه اورمیه است، و آن آب باریکه، آخرین نفس هایِ دریاچه ای که سالهاست به مدد بی تدبیری و بی لیاقتی ها در حالِ جان کندن است. آنهاییی که پیرامون دریاچه زیست میکنند خوب میدانند که سه دهه بودجه ی استان را ریختند توی دریا و اکوسیستم منطقه را به هم ریختند که مباد پول به اجنبی بدهیم و برایمان پل بسازند! ژاپنی ها همان سالها آمده بودند که پل را با ستونهای عظیم روی دریا میسازیم ، در قبالش پنج سال عوارض پل برای ما. گفتند نه! ما پول به اجنبی نمیدهیم. برداشتند معدن آهک را تخلیه کردند توی دریا!!!
هر کسی خواست از آذربایجان رأی بیاورد، دریاچه و نجاتش را بهانه کرد، اما همه رفتند، دریاچه ی زیبایِ ما ماند، با قولهایی به دروغ، و قلبش که دارد از تپیدن باز می ماند.
نابودی دریاچه، منجر به تخلیه ی آذربایجان تا زنجان خواهد شد، منجر به خشکسالی ٤ استان .قلب تپنده ی آذربایجان، دریاچه اورمیه است، یکبار فقط یکبار پایِ قولتان بایستید.
#دریاچه_ارومیه
#اورمیه
 
انتهای پیام/
 
منتشر شده در پنجشنبه 16 تير 1401       کد خبر : 10564
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح