پیشنهاد برد - برد برای بیمارستان صارم و شهرک اکباتان

پیشنهاد برد - برد برای بیمارستان صارم و شهرک اکباتان

بیمارستان صارم شهرک اکباتان در میان همه جنجال هایی که چندی پیش بر سر ساخت و سازهای آن به راه افتاده بود در نهایت بخش جدید خود را با نام اورژانس 24 ساعته راه اندازی کرده است.

به گزارش «4 اکباتان»، همانطور که تصویر واضح زیر نشان می دهد اورژانس 24 ساعته بیمارستان صارم پذیرای متقاضیان می باشد. در مورد مخاطبان این بخش جدید در بیمارستان که تقریبا تنها برای موارد مرتبط به «زنان و زایمان» طراحی شده است قضیه تا حدود زیادی مشخص است اما برای سایرین به نظر می رسد با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا در کشور و لزوم توسعه خدمات درمانی با هدف گذر از دوره زمانی فعلی، شاید پیشنهاد بدی نباشد اگر امکان پذیرش برخی دیگر از بیماران نیز در این بیمارستان مجهز فراهم گردد. آنهم در وضعیتی که خیلی از بیماران از ترس تماس نزدیک با سایرین و ابتلا به ویروس کرونا ترجیح می دهند خیلی به مراکز درمانی عمومی مراجعه نکنند.

در مورد پیشنهاد ارائه شده فارغ از تمام درگیری ها و حاشیه هایی که طی ماههای گذشته وجود داشته توجه به این نکته مهم که در حال حاضر بخش اورژانس جدید عملا مشغول فعالیت می باشد و در واقع می توان بدین شکل امتیازی ویژه برای مردم و همسایگان قائل شد، ضروری به نظر می رسد. البته پذیرش برخی دیگر از انواع بیماران در بیمارستان صارم کاری تخصصی به حساب می آید اما قطعا می تواند در شرایط اخیر بار قابل توجهی از روی دوش مردم بردارد.

دکتر ابوطالب صارمی پایه گذار بیمارستان فوق تخصصی صارم در شب های منتهی به تحویل سال در یکی از شبکه های تلویزیونی حضور پیدا کرد و در آنجا اطمینان داد که کرونا را شکست می دهیم. ضمن تأیید گفته ی وی حالا شاید وقت آن رسیده باشد که همدلی ها و همراهی ها افزایش پیدا کند تا به امید خدا کرونا هر چه سریعتر از بین برود.

منتشر شده در دوشنبه 25 فروردين 1399       کد خبر : 9867
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح