لزوم برخورد یکسان با کافی شاپهای اکباتان/ سرکلانتر پنجم برای بازدید می آید

لزوم برخورد یکسان با کافی شاپهای اکباتان/ سرکلانتر پنجم برای بازدید می آید

در پی طرحی که با هدف برخورد با برخی مفاسد اجتماعی توسط نیروی انتظامی در سطح شهر تهران اجرا گردید شماری از کافه شاپ ها، رستوران ها و قهوه خانه ها با محدودیت هایی مواجه شده اند.

به گزارش «4 اکباتان»، از هفته گذشته تقریبا بیشتر کافی شاپها و رستورانهای فاز یک اکباتان که از محوطه مشاع بیرونی مغازه خود برای ارائه سرویس به مشتریان بهره مند بوده اند، به دلیل آنچه که برخورد با برخی ناهنجاری های اجتماعی نامیده شده است، ممنوعیت استفاده از فضای بیرونی (مشاعات) خود را تجربه می کنند.

لزوم برخورد یکسان با کافی شاپهای اکباتان

این مدل برخوردها با «متخلفین» که نه تنها مفید و درست بلکه واجب و ضرروی است الزاماتی را هم با خود باید به همراه داشته باشد. از مهمترین این الزامات اجرای «سیاست های یکپارچه و واحد» برای همه آنهایی است که در یک وضعیت مشخص نقش دارند.  

در مورد اخیر یعنی برخورد با کافی شاپهای فاز یک، امری که خیلی تعجب برانگیز است اینکه کافه رستورانهای سایر نقاط اکباتان که اتفاقا از مشاعات بیرونی بیشتری بهره مند هستند و وضعیت فرهنگی هم در آنجا عینا مانند فاز یکی ها می باشد به راحتی کار خود را ادامه می دهند و این شاید القا کننده این موضوع باشد که فقط در یک نقطه از اکباتان برخی مشکلات وجود دارد و یا فقط گروهی خاص مسوول بوجود آمدن موارد ناهنجار می باشند!  

200 فرصت شغلی در خطر نابودی قرار دارد

طی سالهای اخیر توسعه کسب و کارهای رستورانی در اکباتان با سرمایه گذاری های صورت گرفته شرایط بسیار مساعدی را پیدا کرده است به طوریکه در حال حاضر کمترین بازخورد آن یعنی ایجاد فرصت های شغلی بسیار مناسب بالاخص برای دانشجویان اکباتانی کاملا مشهود است. در شرایطی که هنوز جامعه نتوانسته از دردسرهای کرونا فاصله بگیرد، فشارهای اینچنینی شاید به صورت «مقطعی» مفید باشد اما در درازمدت قطعا سبب آسیب های اجتماعی بیشتری خواهد شد.  

سرکلانتر پنجم برای بازدید به اکباتان می آید

سرهنگ حسنوند شب گذشته در گفت و گو با خبرنگار «4 اکباتان» ضمن اعلام اینکه شکایت هایی از عملکرد برخی کافی شاپهای اکباتان از طرف همسایگان وجود دارد، قول بازدید از محدوده را داد.

در پایان باید ضمن تأیید صحبت های ایشان به این نکته هم اشاره کرد که حتی کافی شاپهای فعال در فاز 2 اکباتان نیز با شکایت متعدد بلوکهای همسایه مواجه هستند (اینجا را بخوانید)

منتشر شده در دوشنبه 9 تير 1399       کد خبر : 10073
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح